"קשב מרפא" – כלים ותפיסות פורצי דרך

מיינדפולנס, מדיטציה, התנהלות נכונה במצבי מתח

 

כאן תמצאו כלים, תובנות וידע
להתמודדות עם לחץ, קשיי היומיום וצמתי חיים מאתגרים.

תגלו שאפשר לרכוש כישורי חיים ולחזור לרוגע, יעילות ושמחה.

הקורסים של "קשב מרפא" משלבים כלים פרקטיים ואסטרטגיות פעולה מוכחות ויעילות

מתחום המיינדפולנס, המדיטציה, המחקר העכשווי, ויישומים בארגונים גדולים בעולם.

מיינדפולנס

מוזמנים לקרוא - מה זה מיינדפולנס? איך היא יכולה לעזור במצבי מתח ולחץ? במה מיינדפולנס מועילה יותר מדרכי הירגעות מוכרות? ואיך היא מחזירה את השמחה וההנאה?
...להמשך קריאה

המדריך "רגע, לנשום"

היום אינטנסיבי ועמוס? מדריך ליישום מיידי בו תגלו טכניקות פשוטות ופרקטיות להפחתת מתח, שלא גוזלות זמן ואפשר להיעזר בהן במהלך היום – בדיוק כשצריך.
...לקבלת המדריך

קורס מיינדפולנס

להפחית את המתח - כלים מעולים להתמודד עם האתגרים של העולם המודרני. קורס קצר וממוקד, טכניקות פשוטות שאפשר לשלב ביום עמוס. כישורי חיים, תובנות, מדיטציות קצרות. ...לפרטים נוספים

המלצות

"הקורס תרם ליכולת הריכוז והמיקוד ובהתמודדות טובה יותר עם סטרס. מספרת לכולם על מיינדפולנס בהתרגשות!". – תלמידי הקורס מספרים על השינוי שחל בחייהם.
...להמלצות נוספות


מהבלוג

למה מדיטציה לנשימה?

  מדיטציה עם תשומת הלב לנשימה היא מאוד ידועה ונפוצה. למה דווקא לנשימה? במאמר זה תמצאו את הסיבות המרכזיות לכך, וכיצד מדיטציה לנשימה מסייעת ללמוד להתנהל נכון יותר בחיים. ברב שיטות המדיטציה מכוונים

להמשך קריאה...

איך מיינדפולנס יכולה לעזור לנו עם ביקורת ושיפוטיות עצמית?

  אחת ההגדרות של ביקורת במילון אבן שושן היא "הערכה שלילית מתוך ראיית חולשות ופגמים". מוכר לכם? אתם מוזמנים לבדוק, במשך חמש דקות בלבד, מה התודעה שלכם עושה: כמה דעות יש לכם

להמשך קריאה...
המדריך "רגע, לנשום"