"קשב מרפא" – כלים ותפיסות פורצי דרך

מיינדפולנס, מדיטציה, אימון אישי
והתנהלות נכונה במצבי מתח

 

כאן תמצאו כלים, תובנות וידע
להתמודדות עם לחץ, קשיי היומיום וצמתי חיים מאתגרים.

תגלו שאפשר לרכוש כישורי חיים ולחזור לרוגע, יעילות ושמחה.

הקורסים של "קשב מרפא" משלבים כלים פרקטיים ואסטרטגיות פעולה מוכחות ויעילות

מתחום המיינדפולנס, המדיטציה, המחקר העכשווי, ויישומים בארגונים גדולים בעולם.

מיינדפולנס

מוזמנים לקרוא - מה זה מיינדפולנס? איך היא יכולה לעזור במצבי מתח ולחץ? במה מיינדפולנס מועילה יותר מדרכי הירגעות מוכרות? ואיך היא מחזירה את השמחה וההנאה?
...להמשך קריאה

המדריך "רגע, לנשום"

היום אינטנסיבי ועמוס? מדריך ליישום מיידי בו תגלו טכניקות פשוטות ופרקטיות להפחתת מתח, שלא גוזלות זמן ואפשר להיעזר בהן במהלך היום – בדיוק כשצריך.
...לקבלת המדריך

קורס מיינדפולנס

להפחית את המתח - כלים מעולים להתמודד עם האתגרים של העולם המודרני. קורס קצר וממוקד, טכניקות פשוטות שאפשר לשלב ביום עמוס. כישורי חיים, תובנות, מדיטציות קצרות. ...לפרטים נוספים

המלצות

"הקורס תרם ליכולת הריכוז והמיקוד ובהתמודדות טובה יותר עם סטרס. מספרת לכולם על מיינדפולנס בהתרגשות!". – תלמידי הקורס מספרים על השינוי שחל בחייהם.
...להמלצות נוספות


מהבלוג

מיינדפולנס וכאב – חלק ב’ (כיצד מיינדפולנס יכולה לעזור לנו עם כאב?)

  לשחרר את כבלי הכאב זה טבעי לבני אדם להתרחק מכאב וקושי. זו תגובה אוטומטית. כואב לי אני רוצה שהכאב יעלם. התוצאה של הרצון להתרחק מהכאב, היא סבל נוסף. עוד התכווצות, עוד

להמשך קריאה...

מיינדפולנס וכאב – חלק א’ (מהו בעצם כאב?)

  אחד מתוך 5 אנשים בעולם חיים עם כאב כרוני (כאב יומיומי שנמשך לפחות 3 חודשים) אחד מתוך 3 חי עם מצב כרוני (מחלת לב, סכרת, מחלות מערכת החיסון וכדומה) והמספרים עולים

להמשך קריאה...
המדריך “רגע, לנשום”